Göteborgi sadam teatas kolmapäeval EL kaasrahastuse võimalusest TEN-T programmi Motorways of the Seas raames LNG terminali rajamiseks. Positiivne uudis, mis näitab, et small-scale LNG turg Läänemerel tänu 2015. aastal jõustuvatele väävlinormidele elavneb. Mida enam on väikseid LNG terminale Lääne- ja Põhjameres seda enam on väikseid laevu, mis seda LNG’d laiali veab ja seda väiksemad on transpordikulud. Üks peamine probleem väikeste terminalide rajamise tasuvusel on seni olnud ülematult suured transpordikulud ühiku transporditava LNG kohta. LNG transpordi võimaluste avardumise kohta Läänemerel tuli positiivne uudis eelmisel neljapäeval kui ka Eestis tegutsev AGA/Linde kirjutas alla Hollandi gaasiettevõttega Dutch Eneco alla small-scale LNG laevade ümberlaadimise lepingu Rotterdami Gate terminalis. Üks võimalik tarneahel, kuidas small-scale LNG võib Rotterdamis ümber laadituna jõuda läbi AGA Rootsi LNG terminali Nynäshamnis Eestisse.
Kui vaadata Göteborgi terminali ärimudelit ja sealseid arendajad on see üheselt kattuv ärimudeliga, mis sai pandud püsti Muuga Sadamas. Sadam, maagaasi süsteemihaldur ja sõltumatu operaator. Selline meeskond paistab Euroopas edu toovat, sest 35Meuri raha 20 000m3 terminalile oleks tõeline jackpot.